Zij en haar | Dirk Bracke





Eve is 13 als ze haar beste vriendin Margaux verliest. Nu is ze 16 en begint ze zich dingen af te vragen. Zoals ‘ Ben ik wel gelukkig met Tibo?’ en ‘ Val ik zelfs wel op jongens?’ Alle vragen worden beantwoord als ze het mooie meisje Céline tegen het lijf loopt.

Ondertussen beginnen er uit het niets vreemde mannen met haar te bellen, en vraagt Eve zich af vanwaar dit allemaal komt.  En waarom sluipen Britt en Tibo rond 2 uur ’s nachts rond bij andermans huizen?

Dit boek vind ik een mooi en speciaal boek omdat het een romantisch boek, een spannend boek en een probleemboek in één is. Het hoofdthema is ‘geaardheid en verliefdheid’ en dat zijn juist boeken die ik mooi en interessant vind om te lezen. Het is dan ook een tikkeltje anders dan gewone romantische boeken.

De personages zijn ook heel goed uitgewerkt volgens mij, want alle personages zijn gebaseerd op meerdere echte personen /verhalen. Dit boek heeft Dirk Bracke  geschreven met de hulp van jongeren die sommige dingen zelf hebben meegemaakt en hun verhaal deelden.

Dit boek vond heel leuk en vlot om te lezen en hopelijk jullie ook! Zet dan ook een reactie met wat je er van vond!

Anaïs

Reacties

Populaire posts